Hamak Boho ze stojakiem świerkowym w kolorze brązowym - Ogrodowy -
Hamak Boho ze stojakiem świerkowym w kolorze brązowym - Ogrodowy -

Hamak ze stojakiem drewnianym Wood Natural Brown

Ogrodowy hamak boho ze stelażem

Przepiękny hamak w komplecie z drewnianym stojakiem będzie doskonałym dodatkiem do modnej aranżacji ogrodu lub tarasu, i zarazem praktycznym i wyjątkowo wygodnym meblem wypoczynkowym. Zgrabna konstrukcja zmieści się nawet na niewielkiej przestrzeni, idealnie sprawdzi się w miejscach o ograniczonej powierzchni.

Obecnie brak na stanie
1 619,00 zł
Brutto

Przesyłki standardowe

Przesyłka kurierska - 7 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa - 19 zł

-----------------------------------------------------------------

Przesyłki ponadgabarytowe (stelaże, zestawy hamakowe i fotele wiszące)

Przesyłka kurierska - 20 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa - 30 zł

-------------------------------------------------------------

Odbiór osobisty w siedzibie (po wcześniejszym umówieniu)

Płatność BLIK

Bezpieczne płatności PayNow

Bezpieczne płatności PayU

Płatność kartą kredytową

Przelew tradycyjny

Płatność przy odbiorze (zapłać gotówką lub kartą kurierowi)

Płatności Twisto - Kup teraz, zapłać później

Raty PayU

Opis

Hamak wykonany został z miłej w dotyku bawełny, ozdobionej z obu stron falbanami. Obszerna powierzchnia leżenia pomieści dwie dorosłe osoby o łącznej wadze do 160 kilogramów. Klasyczna budowana hamaka sprawia że jest on o wiele bezpieczniejszy dla dzieci w porównaniu do hamaków z drążkiem.

Stojak to stabilna i wytrzymała konstrukcja z drewna świerkowego, która została poddana impregnacji zanurzeniowej w celu ochrony przed czynnikami zewnętrznymi. Opatentowany sposób montażu pozwala na zawieszenie hamaków dwuosobowych lub mniejszych i ich dogodną regulację.

Szczegóły produktu

Obciążenie dopuszczalne:
160 kg
Długość całkowita:
310 cm
Materiał:
Drewno świerkowe / bawełna
Waga netto produktu:
26 kg
Wysokość:
120 cm
Szerokość stopy:
120 cm
Produkt sprzedawany
bez poduszek
Nowy

Proponowane akcesoria do tego produktu